Alior Bank - wszystkie rachunki w jednym miejscu

 

Strony naszych partnerów:



 Alior Bank
Od teraz wszystkie rachunki możesz mieć w jednym miejscu, a faktury za prąd, gaz, przedszkole, klub fitness oraz wiele innych opłacisz jednym kliknięciem.
W usłudze Moje rachunki samodzielnie wskazujesz dostawców swoich usług.
Usługa Moje Rachunki zapamięta ich dla Ciebie, przypomni o nadchodzących płatnościach i powiadomi o nowych fakturach.
Dlaczego warto?
Samodzielnie wskazujesz dostawców swoich usług.
Dokładnie wiesz, ile wydajesz na poszczególne usługi.
Usługa Moje Rachunki przypomni o nadchodzących terminach płatności.1
Wszystkie faktury opłacisz jednym kliknięciem.
 Jak zaczać korzystać?
1.Zaloguj się do Alior Online lub Alior Mobile.
2.W bankowości internetowej Alior Online
wejdź w zakładkę Usługi i wybierz opcję Moje rachunki.
 W aplikacji mobilnej Alior Mobile
wejdź w zakładkę Płatności i Usługi i wybierz opcję Moje rachunki.
3.Wybierz opcję Włącz usługę.
4.Wskaż dostawców swoich usług.
5.Wybierz rachunek do pobierania opłaty za usługę (w czasie trwania promocji, do 30 września 2023 roku opłata nie będzie pobierana) oraz rachunek, z którego będziesz opłacać faktury. Następnie wyraź wymagane zgody oraz zapoznaj się i zaakceptuj regulamin usługi oraz Taryfę Opat i Prowizji dla usługi Moje rachunki.
Wypróbuj usługę za darmo nawet przez 12 miesięcy!
Do 30 września 2023 roku nie pobierzemy od Ciebie opłaty miesięcznej za usługę. Korzystaj z usługi Moje rachunki bez żadnych kosztów.
 Dowiedz się więcej

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nazwa i nowości w ich hostingu

Copymatic Gifts

CodeSandbox plans are changing!