|
Dzień dobry, wystawiliśmy fakturę korygującą do Twojego zamówienia. Dopiero kiedy ją pobierzesz, będziemy mogli prawidłowo rozliczyć korektę. |
Jak wymienić produkt na innyZa kwotę zwrotu możesz kupić inny produkt w naszym sklepie. Wystarczy, że odpowiedz na ten mejl i prześlesz nam link do produktu, który Cię interesuje. Przeniesiemy Twoją wpłatę na nowe zamówienie. Jeśli nie masz pewności, jaki dokładnie model będzie najlepszy dla Ciebie, zadzwoń do nas lub napisz – doradzimy. Jak zlecić zwrot pieniędzyJeśli nie chcesz wymienić produktu – zwrócimy Ci pieniądze. Po tym, jak pobierzesz fakturę, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami. Nie musisz podawać numeru konta, jeżeli został podany w formularzu reklamacyjnym lub jeśli nie odebrałeś przesyłki za pobraniem. Jeśli płaciłeś: - gotówką, przelewem tradycyjnym, kartą płatniczą w paczkomacie – wyślij nam
swój numer konta w odpowiedzi na ten mejl, - BLIKIEM, kartą płatniczą online, DotPayem, PayPo, Google Payem, Apple Payem –
nie musisz przesyłać nam numeru konta, pieniądze zwrócimy tą samą drogą; - ratalnie – jeżeli
korektę wystawiliśmy na raty, nie musisz przesyłać nam numeru konta, korektę rozliczymy z bankiem. Jeżeli korekta jest na przelew – prześlij nam numer konta; - za pośrednictwem Allegro, PayU – jeżeli od zakupów minęło mniej niż 6 miesięcy,
zwrócimy pieniądze przez Allegro, jeżeli więcej, wyślij nam swój numer konta w odpowiedzi na ten mejl; - ratami Allegro – jeżeli od zakupów minęło mniej niż 6 miesięcy,
zwrócimy pieniądze przez Allegro, jeżeli więcej, wyślij nam swój numer konta w odpowiedzi na ten mejl. Gdy zwrócimy Ci pieniądze powinieneś rozwiązać umowę z bankiem. Jak pobrać fakturę późniejZawsze możesz pobrać korektę faktury przy pomocy linku w tym mejlu. |
|
|
Komentarze
Prześlij komentarz