Pomóż Iwonie

 

 Implanty Poznań


Siepomaga.pl
Walka Iwonki o życie trwa❗️Pomoc wciąż jest potrzebna...
 

Nadeszły dla mnie trudne dni...

W mojej sytuacji okres jesienno-zimowy oznacza koniec wolności. Wolności w tym znaczeniu, że nie mam możliwości wyjść przed dom, posiedzieć, poczytać książki, poobserwować przyrodę, obłoki na niebie, czy pogrzać się w promieniach słońca... Od jesieni do wiosny moim całym światem są cztery ściany pokoju... Przyzwyczaiłam się, że tak musi być, chociaż miewam ciężkie chwile. To jak więzienie...

Miewam również momenty zwątpienia, kiedy doskwiera ból fizyczny, jak i psychiczny. Poczucie słabości przytłacza...

Iwona Glazer

Niestety początkiem października doszło u mnie do kolejnej awarii respiratora. Akurat przesiadałam się z łóżka na fotel i poczułam przez maskę drastyczny spadek przepływu powietrza. Czułam, jak się duszę, oblał mnie pot, zaczęłam się trząść ze strachu i stresu...

Obwód ciśnienia w respiratorze z 29 spadł poniżej 20! Bałam się o swoje życie... Myślałam, że to koniec...

Każda taka sytuacja źle na mnie wpływa, dopada mnie lęk przed kolejnym tego typu incydentem. Nie wiem, kiedy może on nastąpić, bo to jest tylko sprzęt. Sprzęt, który podtrzymuje mnie przy życiu...

Jedynie operacja, na którą zbieram już tyle lat, uwolni mnie od respiratora i uratuje mi życie...

Będę wdzięczna za każde udostępnienie i każde wsparcie!

Iwona

Otwórz stronę zbiórki
Fundacja Siepomaga
KRS 0000396361
Polityka prywatności
 
Siepomaga Logo
Razem Mamy Wielką Moc

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nazwa i nowości w ich hostingu

CodeSandbox plans are changing!

Copymatic Gifts